אנחנו משפחה אחרת – ונולדה לנו בת

בשלושת השבועות האחרונים היינו עסוקים במשהו אחר לגמרי. שבועיים , חיכינו. הלידה התקרבה והלכה – וכל יום הרגיש כמו או טו טו….שלומית אמרה כל הזמן – בתקופה הזו עילי כבר היה בן שבוע – ובכל יום התקדמנו במנין הימים. נגמר לה והבנו אותה כולנו. הי חם ולח וכבד ומסורבל…..והקטנה לא החליטה עדיין לצאת. ביום רביעי בחצות , הגיע הטלפון משלולו…..הי שוקי, זהו זה….זזים. זינקנו , מאיר ואנוכי  ומיהרנו לביתה. נסענו להית החולים , נקלטנו, נרשמנו וקיבלנו את חדר הלידה מספר 1. עילי נולד בחדר 6 , לפני שש וחצי שנים…..

המילדת נכנסה והחלה את עבודה בצורה שקטה בטוחה ויסודית. מדי פעם הרימה את ראשה וסקרה אותנו. לאחר כרבע שעה אמרה לשלומית ולי – אני לא יודעת אם אתם זוכרים, אבל אני יילדתי את הבן הראשון שלכם ואני זוכרת אתכם מאז…. היינו בהלם ונזכרנו בחוויה ובתמונות שיש לנו מאז…..

לידה שניה – ואני כבר אבא קשיש. בן 57 ותינוקת בת יומה. ושלולו מוקפת אהבה רבה בלידה – וכולנו בחדר: המילדת ומאיר , בן זוגי לחיים – שהוא אבי הילדה הקטנה , ואמא של שלולו, שרה, וחברתה הטובה ביותר – בתי…..לארבעתנו נתנו להשאר בחדר הלידה ועשו עימנו חסד מופלא. היינו ביחד ברגע מאושר – כשאין עולם בחוץ והכל מתקדם בקצב מהיר. המוניטור מצפצף ושלולו צורחת ומבקשת הרדמה אפידוראלית. זה הרגע בו בחרתי להצהיר: אם את רוצה עוד ילד אז תגידי עכשיו. את התשובה שמעתם בוודאי במקום בו הייתם באותה עת….

וגם דרמה קטנה הייתה – כשהרופא המרדים סיים את ההכנה לאפידורל ונקרא לפתע בדחיפות למקרה חרום אצל יולדת שזו לה לידה רביעית…..ושלולו אומרת לו :לך, לך, אני יכולה עוד לחכות קצת – לך קודם אליה. מי שלא עבר צירי לידה כנראה שלא יבין את עוצמת הויתור.

ואחרי הלידה – כולנו מעבירים את דניאל הקטנה מיד ליד – מתבוננים משתאים בפלא הקטן שרק לפני 5 דקות היה עובר וכבר היא אדם. מקסימה ואהובה. ועילי הקטן – הגדול מתקשר לסלולארי שלי ממש באותו רגע – בשעה חמש בבוקר ומודיע לי שהוא כבר לבוש ומוכן ללכת לקייטנה. ורק בקשה אחת בפיו – שלא אספר לאף אחד מההורים של חבריו לכתה – כי הוא רוצה לעשות להם הפתעה…..

אנחנו משפחה אחרת, עם אבא ואמא ובן ועוד אבא ואותה אמא ובת – וסבא ושתי סבתות וחברים שהם כמו אחים ואחיות. שיימשך כמה שאפשר. תודה.

6 תגובות to “אנחנו משפחה אחרת – ונולדה לנו בת”

  1. גבי דרורי Says:

    שרק תהנו
    הפוטנציאל קיים
    ההזדמנות ישנה
    המוטיבציה שאתה משדר עבור כולם נראית בשיאה
    אז שוב ,שתהנו .

  2. יהודית Says:

    מקסים.
    כשקראתי את זה הרגשתי כל כך הרבה אהבה
    חשבתי על כך שדניאל הקטנה תגדל בסביבה כזו, כל כך מיוחדת וכל כך אוהבת.
    הבועה הקטנה שלכם היא כל כך יפה

    שתהנו עוד

  3. מירה Says:

    שוקי המון המון מזל והרבה טוב.
    חיבוק לאומץ להיות מיוחדים בדרככם
    הערכה לפתיחות ולרצון לחוות בדרככם את הביחד.
    אהבה נוטפת מכל מילה ושורה
    אהבה בשלה משתפת ומחבקת.

    מאחלת לכם הנאה מהביחד

  4. shukikatz Says:

    האהבה מדבקת ! ראו הוזהרתן…..אבל כנראה שנדבקתי מכן , משום שזו התחושה שאתן נותנות לי כשמדברות על התא המשפחתי שלכן….

  5. benziv Says:

    שוקי היקר!
    מגיע לך, מגיע למאיר, מגיע לשלו.. מגיע לכל המשפחה הזו. אני אוהבת אתכם.

  6. יהונתן Says:

    הגעתי איכשהו לבלוג דרך גוגל (חיפוש על בנקאות פרטית בבנק הפועלים..). מאוד מעניין! תעדכן!

כתיבת תגובה